9.7.10

ο κύριος Κασιμάτης έχει γραμμα από τον Κορυδαλλό

Ο Δήμαρχος Κορυδαλλού έχει γράμμα από τις άδειες γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού. Αυτές που στις 19/5/2008 σεργιάνισε - επιθεώρησε μαζί με τον τότε Υπουργό Σωτηρη Χατζηγάκη και μετά μας ενημέρωσε για ...

Γράμμα από τις φυλακές Κορυδαλλού...Πόλα Ρούπα: "Με εκδικούνται"
To γράμμα της Πόλα Ρούπα δημοσιεύεται σήμερα στο "ΠΟΝΤΙΚΙ",εμείς το μεταφέρουμε απο το ΒΑΘΥ ΚΟΚΚΙΝΟ

Βρίσκομαι στη φυλακή για συμμετοχή στον Επαναστατικό αγώνα, για την οποία έχω αναλάβει την πολιτική ευθύνη. Εχω ήδη δηλώσει μέσω κοινής επιστολής με τους συντρόφους μου Νίκο μαζιώτη και Κώστα γουρνά και εξακολουθώ να δηλώνω πως δεν θα σταματήσω να μάχομαι το οικονομικό και πολιτικό καθεστώς ακόμα και μέσα από τη φυλακή.
Γνωρίζω ότι η πολιτική μου επιλογή να συμμετέχω στον Επαναστατικό αγώνα καθώς και η στάση μου μέσα στην φυλακή με κατατάσσει στους δηλωμένους πολιτικούς εχθρούς του συστήματος, γεγονός που όχι μόνο δεν αρνούμε αλλά είναι επιλογή μου και με τιμά... κλικ εδώ για συνέχεια