1.3.11

Άκυρη η διαγραφή της Χάρις Ζηλάκου από τον κ. Μιχαλολιάκο.

Ως πλειοψηφούσα Κοινοτική Σύμβουλος του Συνδυασμού «ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ Ο ΠΕΙΡΑΙΑΣ», συγκάλεσα το Συμβούλιο στις 02/01/2011 για Εκλογή Προεδρείου... της Α΄ Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Πειραιά. Από τα 15 μέλη του Συμβουλίου προσήλθαν οι 8, με τις όποιες γραμματικές γνώσεις έχω και χωρίς να έχω δίπλα μου σωστούς εντολοδόχους υποτακτικούς νομικούς συμβούλους, έκρινα ότι υπάρχει απαρτία.

Έλαβα 5 από τις 8 ψήφους και εξελέγην Πρόεδρος. Το πρακτικό Εκλογής έπειτα, το κατέθεσα στην Περιφέρεια που είναι το αρμόδιο όργανο που κρίνει την εγκυρότητα της εκλογής.

Ενημέρωσα στην αίθουσα ότι άλλο η ειδική Συνεδρίαση για συγκρότηση σώματος και άλλο οι τακτικές Συνεδριάσεις που αναφέρονται στο άρθρο 89.

Παράλληλα ο κ. Δήμαρχος Βασίλης Μιχαλολιάκος ως πρώτο και σπουδαίο έργο για εκείνον, αποφάσισε τη διαγραφή μου με αρχική αιτιολογία ότι επέδειξα αλαζονική και εγωκεντρική συμπεριφορά. Ο πραγματικός λόγος ήταν ότι δεν επιθυμούσα να υποστηρίξω την επιλογή του, που ήταν ο κ. Αλαφούζος, που τον είχε Υπασπιστή του στο Υπουργείο και από ότι έμαθα τον είχα περάσει 469 σταυρούς.

Στις 05/01/2011 ο κ. Δήμαρχος προχώρησε σε πλήρη επίδειξη έλλειψης γνώσεων πάνω στον « ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ».Κάλεσε Δημοτικούς Συμβούλους και συναδέλφους μου Κοινοτικούς Συμβούλους, να υπογράψουν την διαγραφή μου ώστε δήθεν να είναι αιτιολογημένοι και μάλιστα με το παρακάτω αστείο επιχείρημα... συνέχεια στο "Πειραιάς μόνο"