31.1.14

Ρακιντζής: “Μήπως θέλουν οι δήμαρχοι να αρχίσω να λέω ονόματα δημάρχων”

Ποιος άκουσε το Λέναδρο Ρακιντζή και δεν τον φοβήθηκε. Ο γενικός Επιθεωρητλης Δημόσιας Διοίκησης απαντά με αποκαλύψεις ονομάτων δημάρχων απέναντι στην πρωτοφανή επίθεση που δέχθηκε από την ΚΕΔΕ.

Οι δήμαρχοι χαρακτήρισαν ούτε λίγο πολύ ως γραφικό τον κ. Ρακιντζή για τις δηλώσεις του περί διαφθοράς στην Τοπική Αυτοδιοίκηση που έχει κάνει κατά καιρούς.

 Οι δηλώσεις αυτές περί Αυτοδιοίκησης - «άντρο διαφθοράς» παραπέμπουν σε δημόσιο λειτουργό, ο οποίος δείχνει να έχει χάσει την επαφή του με τη σημερινή πραγματικότητα και από το «θρόνο του παντός καιρού κριτή» με προτεταμένο δάκτυλο, έχει αναλάβει τη «διεύθυνση» μιας κακόγουστης εκστρατείας δυσφήμισης της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, κάνοντας γενικευμένες και αναπόδεικτες «διαπιστώσεις», τόνιζαν στη σκληρή ανακοίνωση που εξέδωσαν για τον κ. Ρακιντζή.

Η απάντηση ήρθε αμέσως από τον κ. Ρακιντζή. Σε συνέντευξή του στο capital.gr ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μήπως θέλουν να αρχίσω να λέω ονόματα και δήμους και ποσά;» και συμπλήρωσε ότι «Έχουμε και εκλογές τώρα, δεν τους συμφέρει μάλλον... Εκείνοι ας διαμαρτύρονται κι εγώ ας κάνω τη δουλειά μου». «Εγώ δεν έχω καμία κόντρα. Εκείνοι έχουν μαζί μου», παρατήρησε και τους κατηγόρησε ότι συμπεριφέρονται σαν κακομαθημένα παιδιά.

Είναι ενοχλημένοι, είπε, γιατί έχουν μάθει να μην τους ελέγχει κανείς... Ο κ. Ρακιντζής έκανε λόγο για 5-6 υποθέσεις υπεξαίρεσης ποσό άνω του 1 εκατ. ευρώ, τις οποίες έχει ήδη αποστείλει προς τις εισαγγελικές αρχές...

πηγή: koutipandoras.gr