16.4.14

Αντωνακάκης Δημήτρης


Ο Δημήτρης Αντωνακάκης γεννήθηκε το 1963 στο Ηράκλειο – Κρήτης και από ηλικία 5 ετών κατοικώ στο Πειραιά.

Από το 1993 είμαι κάτοικος και δημότης Κορυδαλλού. Είμαι παντρεμένος με την Γεωργία και έχουμε δυο παιδιά τον Γιώργο πτυχιούχο Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών με μεταπτυχιακό στην Διοίκηση Επιχειρήσεων και τον Νίκο φοιτητή στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου στο τμήμα Διοίκηση Επιχειρήσεων.

Είμαι υπάλληλος στο ΙΚΑ και υπηρετώ την κοινωνική ασφάλιση επί 30 έτη. Στον εργασιακό μου χώρο είμαι μαχόμενος συνδικαλιστής και εκλεγμένος στο Δ.Σ της ομοσπονδίας των εργαζομένων στο ΙΚΑ και επί δύο τριετίες μου έχουν εμπιστευτεί τη θέση του ταμία.

Πιστεύω ότι μπορώ να προσφέρω στην τοπική κοινωνία αυτά που πρόσφερα και προσφέρω στην οικογένειά μου και στον εργασιακό μου χώρο με γνώμονα το σεβασμό στον άνθρωπο, τις αξίες, το ήθος και την αλληλεγγύη.


Ο Δημήτρης Αντωνακάκης είναι υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με τον συνδυασμό “Εδώ Κορυδαλλός” και υποψήφιος Δήμαρχος ο Γιάννης Μελάς.