12.10.09

ΔΗΜΗΤΡΑ ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ

Παρασκευή, 9 Οκτωβρίου 2009,
ΑΡΑΠΟΓΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους 4590 συμπολίτες μου στη Β’ Πειραιά που με τίμησαν με την ψήφο και την εμπιστοσύνη τους, αλλά και κάποιους εκλεκτούς συναγωνιστές του ΛΑ.Ο.Σ. που μου συμπαραστάθηκαν και συνεργάστηκαν μαζί μου ανιδιοτελώς και με γνώμονα το κοινωνικό συμφέρον.

Τα δύο χρόνια παρουσίας μου στη Βουλή, ως η πρώτη κωφή Βουλευτής, αποτέλεσαν μια πρωτόγνωρη εμπειρία, τόσο για εμένα, όσο και για το Ελληνικό Κοινοβούλιο. Οι τοποθετήσεις και η δράση μου, εντός και εκτός Βουλής, είχαν ως μοναδικό σκοπό την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συμφέροντος και του δικαίου, πέρα από κάθε κομματικό προσδιορισμό.

Οι εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας του Πειραιά με αγκάλιασαν από την πρώτη στιγμή και μου έδωσαν την ευκαιρία να εκφράσω την άποψη μου ελεύθερα, αναγνωρίζοντας ότι ο λόγος μου ήταν πολιτικά και όχι κομματικά αντιπροσωπευτικός. Δελτία Τύπου και τοποθετήσεις μου αναρτήθηκαν σε όλες τις εφημερίδες του Πειραιά, έντυπες και ηλεκτρονικές, και σε πάρα πολλά μπλογκς στο διαδίκτυο, χωρίς ποτέ να μου ζητηθεί κάποιο αντάλλαγμα, ηθικό ή υλικό.

Ο λόγος μου ήταν πάντοτε αντικειμενικός, ανθρώπινος, ειλικρινής και συνεκτικός και ίσως να είναι αυτή η αιτία που κάποιοι, κατά τα άλλα φίλοι, με πισώπλατα χτυπήματα και «τρικλοποδιές» αποκάλυψαν τις πραγματικές τους προθέσεις. Εγώ αποχωρώ με ψηλά το κεφάλι, αφού ποτέ δεν καπηλεύτηκα και δεν εμπορεύτηκα αξίες, συνειδήσεις και ιδανικά, ούτε συμπεριφέρθηκα ως «παπατζής» της Πολιτικής και ψευτο-τιμητής της Πατρίδας και του Λαού, γιατί έχω βιώσει προσωπικά την υποκρισία και την αδικία.

Εύχομαι κάθε επιτυχία σε όλους τους Βουλευτές της Α’ και Β’ Πειραιά και το έργο τους να ωφελήσει πραγματικά και ουσιαστικά τους πολίτες.

Ευχαριστώ όλους αυτούς που μου πρόσφεραν απλόχερα την αγάπη τους και μου έδωσαν την ευκαιρία να αποδείξω ότι τα Άτομα με Αναπηρία γενικά, και τα κωφά άτομα ειδικά, έχουν ικανότητες και μπορούν να συμμετέχουν ισότιμα και ενεργά στην κοινωνία.

Θέλω να πιστεύω ότι όλοι αναγνωρίζετε τον ειλικρινή και συνεπή αγώνα μου και θα με θυμάστε ως ένα «καθαρό» πολιτικό πρόσωπο με ήθος και αξιοπρέπεια, χωρίς κομματικό προσδιορισμό.

Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη τιμή και ικανοποίηση για μένα.