Όπως φαίνεται ξεκάθαρα το
Group VW χρησιμοποιούσε τον υπό κατάρευση πλέον μύθο της Γερμανικής Αξιοπιστίας και πωλούσε (μάλιστα πανάκριβα) έναν κινητήρα του 1991 (κυκλοφούσε στο AUDI 80) ως σύγχρονο, ξαθαρό και νέας τεχνολογίας!!!
Ο συγκεκριμένος κινητήρας φαίνεται να έχει κατά το ήμιση μονοπωλήσει τα ΤΑΧΙ την τελευταία δεκαπενταετία στην Αθήνα με την αμέριστη βοήθεια και εμπλοκή κρατικών αξιωματούχων καθώς υπήρξε συγκεκριμένη φροντίδα για τα οχήματα με τέτοιο κυβισμό και ως εκ τούτου εις βάρος των εξελιγμένων και ηγετικών ντιζελοκινητηρων τηε Ιταλικής και Γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας του Νότου (αυτούς τους κινητήρες δανείζονται, OPEL, SUZUKI, FORD, VOLVO κ.α.)!!!
|
Ο σημερινός κινητήρας 2.0tdi έχει ολόίδια τεχνικά χαρακτηριστικά με τον 1.9tdi του 1991 !!!
Η μοναδική διαφορά φαίνεται στο στη διάμετρο κυλίνδρου από τα 79.3mm στα 81mm!!!
Δηλαδή αντίστοιχα όπως με ρεκτιφιέ το παπάκι το 50cc έφτανε στα 72cc !!! |
Τώρα αν αντέχεις διάβασε και το:
Κρατικές επιχορηγήσεις (και) στους ιδιοκτήτες ταξί!
|
SKODA 2.0 TDI 150ps με τον συγκεκριμένο κινητήρα |
|
AUDI 2.0 TDI με τον συγκεκριμένο κινητήρα |
|
SKODA 2.0 TDI 140ps με τον συγκεκριμένο κινητήρα |
|
VW 2.0 TDI με τον συγκεκριμένο κινητήρα |
|
SEAT 2.0 TDI με τον συγκεκριμένο κινητήρα |
Υ.Γ. συμβαίνει κάτι αντίστοιχο και με τα πολυφημισμένη Γερμανική εταιρία ελαστικών αλλά και για την φτωχότερη θυγατρική της;;;