23.9.15

VW Group - Das Lüge

Τελικά όποια πέτρα και να σηκώσεις από κάτω υπάρχει και ένα σκάνδαλο με μία Γερμανική εταιρία με κρατική οντότητα συνήθως...

Μην ξεχνάμε πως και το σκάνδαλο SIEMENS (το οποίο αντίστοιχα υπήρξε και στη χώρα μας) είχε αποκαλυφθεί και πάλι από τους Αμερικάνους... οπότε έχουμε να περιμένουμε...


To συγκεκριμένο σκάνδαλο βέβαια ξεπερνά κάθε τι άλλο καθώς με σπουδή και ιδιαίτερο κόπο, τέχνη και χρήση ειδικής τεχνολογίας η Γερμανική εταιρία προχώρησε σε αθέμιτο ανταγωνισμό, τεράστια φοροδιαφυγή (ειδικού φόρου, ΦΠΑ και ετησίου, κυκλοφορίας), επιβάρυνση του περιβάλλοντος, του κόστους χρήσης του ίδιου του πελάτη της κ.α.

Κι επειδή ο όμιλος Volkswagen Group ("Φολκσβάγκεν") δεν φτιάχνει μόνο Volkswagen καλό είναι να ξέρουμε τι μας γίνεται:

Τα εμπορικά σήματα οχημάτων του όμιλου Volkswagen Group είναι τα ακόλουθα:


AUDI *
SKODA * (η ανάρτηση μας του 2013 με τιτλο Das Crime!!!)
SEAT *
MAN (το θυμάστε, αυτό, το μεγάλο σκάνδαλο;)
PORSCHE (Υποτιμολόγηση;)
VOLKSWAGEN *
SCANIA
 
* όπου τα τελευταία έτη κάθε προσπάθεια για μικρό αξιοπρεπή κινητήρα diesel του VW Group έφερε τον ένα κακό κινητήρα να καταργείται μετά τον άλλο (βλέπε 1.2TDi & 1.4TDi) έως ότου πάρει "μέτριους" κινητήρες της ΤΟΥΟΤΑ και τα μικρά  του Group τσουλάνε...

Ο δε δεύτερος μάλιστα έσβηνε κι εν κινήσει (κάτι το οποίο είναι άκρως επικίνδυνο ειδικά για τα αυτόματα ΙΧ) και η VW Group έλεγε παπάριες!!!! 


τα υπεραυτοκίνητα:

BENTLEY
BUGATTI
LAMBORGHINI

 και τα εμπορικά σήματα που ανήκουν στο Group αλλά είανι ανενεργά τώρα:

Auto Union
DKW
Horch
NSU
Wanderer


Λίγα λόγια για τη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στην Ευρώπη αλλά και παγκοσμίως:

Η έδρα του Ομίλου βρίσκεται στην πόλη Βόλφσμπουργκ, στο κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας στη Γερμανία το οποίο έχει κεφάλαια επενδεδυμένα στον Όμιλο.

Η Volkswagen ιδρύθηκε το 1937 ως δημόσια εταιρεία από την τότε κυβέρνηση των Ναζί και τον Αδόλφο Χίτλερ. Με τον Β' ΠΠ ο Φέρντιναντ Πόρσε σχεδίασε ένα ελαφρύ όχημα για στρατιωτική χρήση, βασισμένο στην πλατφόρμα του "σκαθαριού". Κατασκεύαζε λοιπόν εκεί τα Kubelwagen, τα γνωστά "τζιπ" του Γερμανικού Στρατού. Συνολικά, το εργοστάσιο κατασκεύασε περίπου 50.000 τεμάχια. Δημιούργησε επίσης ένα αμφίβιο παρόμοιο όχημα, το Schwimmwagen από το οποίο κατασκευάστηκαν περίπου 15.000 τεμάχια.

Μετά τη λήξη του Δεύτερου Παγκοσμίου Πολέμου το 1945, ο Βρετανικός Στρατός κατέλαβε το κατεστραμμένο από τους βομβαρδισμούς εργοστάσιο και το 1948 η βρετανική κυβέρνηση μεταβίβασε τον έλεγχο της εταιρείας ξανά στο γερμανικό κράτος .


Τον Οκτώβριο του 2005, η αυτοκινητοβιομηχανία Porsche εξαγόρασε το 18,53% των μετοχών του ομίλου και έγινε με αυτό τον τρόπο ο μεγαλύτερος μέτοχός της.

Το 2008 η Porsche κατέχοντας πλέον πάνω από το 50% του ομίλου Volkswagen αποκάλυψε ότι ελέγχει το 75% των μετοχών του ομίλου και ότι θα προχωρούσε στην εξαγορά του. Κατά τη διάρκεια, όμως της επακόλουθης χρηματοπιστωτικής κρίσης που είχε ως αποτέλεσμα της την κρίση στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Porsche δεν μπόρεσε να ολοκληρώσει την εξαγορά και μάλιστα κινδύνευσε να χρεοκοπήσει. Το καλοκαίρι του 2009 οι 2 εταιρίες αποφάσισαν από κοινού την ενσωμάτωση της Porsche στον όμιλο Volkswagen. Ο Όμιλος ήδη έχει εξαγοράσει το 49,9% της Porsche AG, ενώ πλήρης συγχώνευση των εταιρειών αναμένεται μέχρι το 2014 σύμφωνα με τη Volkswagen.