13.11.10

η "WIND" στον Κορυδαλλό

Σας αποστέλλω το κείμενο αυτούσιο όπως ακριβώς εστάλη στην εταιρία. Φυσικά κανείς δεν επικοινώνησε μαζί μου. Να δούμε μήπως συγκινηθούν και απαντήσουν σε εσας. ...Σήμερα έγινε καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή και εντός της ερχόμενης εβδομαδας θα απευθυνθώ και στα αρμόδια δικαστήρια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Προς: Εταιρία Wind Hellas
Από τις 29/10/2010 η εταιρία σας έχει προβεί παρανόμως στη φραγή εξερχομένων κλήσεων του τηλεφωνικού αριθμού 21049...587 ο οποίος μου ανήκει. Η ανομία της συγκεκριμένης κίνησης έγκειται στο ότι ο λογαριασμός του συγκεκριμένου αριθμού πληρώνεται έγκαιρα και δεν υφίσταται κανένα απολύτως ανεξόφλητο υπόλοιπο.

Σε επικοινωνία με την τηλεφωνήτρια της εταιρίας σας, κυρία Καλύβα Πελαγία, ενημερώθηκα πώς η αιτία της συγκεκριμένης φραγής είναι ανεξόφλητο υπόλοιπο που εκκρεμεί για τον τηλεφωνικό αριθμό 21049...922 ο οποίος στο παρελθόν άνηκε στο δίκτυο της εταιρίας σας και από το Φεβρουάριο του 2010 έχει μεταφερθεί σε άλλον πάροχο. Ο λόγος για τον οποίο υφίσταται -και θα συνεχίσει να υφίσταται- το συγκεκριμένο υπόλοιπο δεν είναι άλλος από τα αλλεπάλληλα τεχνικά προβλήματα που παρατηρούνταν στην υπηρεσία (η επιχείρησή μου δεν είχε τηλέφωνο για διαστήματα που υπερέβαιναν τον 1,5 μήνα). Για τα συγκεκριμένα τεχνικά προβλήματα έχουν γίνει πολλαπλές αιτήσεις από την πλευρά μου για πίστωση του λογαριασμού τα τελευταία δύο έτη οι οποίες όχι μόνο αγνοούνται επιδεικτικά, αλλά προβαίνετε και στη φραγή ενός αριθμού που εξυπηρετείται κανονικότατα.

Σε τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχα με εκπροσώπους της εταιρίας σας μου διεμήνυσαν πως παρ' ότι βλέπουν όντως στο σύστημα την εκκρεμότητα για πίστωση ο μοναδικός τρόπος να αρθεί η φραγή είναι να εξοφληθεί αρχικά εξ' ολοκλήρου το υπόλοιπο του λογαριασμού και στη συνέχεια να πιστωθούν κάποιοι μήνες δωρεάν πάγιο. Μάλιστα δεν μου δίνεται η δυνατότητα μεταφοράς του συγκεκριμένου αριθμού σε άλλον πάροχο (κάτι που επίσης υπερβαίνει τα όρια της νομιμότητας αφού - επαναλαμβάνω- δεν υπάρχει κανένα ανεξόφλητο υπόλοιπο για τον αριθμό 21049...587).

Τέλος πρέπει να προσθέσω και το εξής τραγελαφικό: Στον ίδιο λογαριασμό χρεώνετε και ένα ποσό (? 75,87) για τον τηλεφωνικό αριθμό 21049...107. Ο συγκεκριμένος αριθμός ουδέποτε εξυπηρετείτο από την υπηρεσία σας. Αντιθέτως από την πρώτη στιγμή λειτουργίας του ανήκει στον ΟΤΕ (έχω στη διάθεσή μου αντίγραφα λογαριασμών). Στο παρελθόν είχε γίνει αίτηση -και μόνον αίτηση- για υπαγωγή στην υπηρεσία σας, η οποία δεν ενεργοποιήθηκε ποτέ καθώς η συγκεκριμένη τηλεφωνική γραμμή είναι ISDN και δεν υπήρχε η δυνατότητα υποστήριξής της από την εταιρία σας!

Σας καλώ να απαντήσετε στα παρακάτω εντός τριών εργασίμων ημερών:
Α) Πώς νομιμοποιήστε να ενεργοποιείτε φραγή σε μια γραμμή της οποίας ο λογαριασμός εξοφλείται κανονικά, καθώς και να δεσμεύετε τη συγκεκριμένη γραμμή ώστε να μην είναι δυνατή η μεταφορά της σε άλλον πάροχο;
Β) Πώς νομιμοποιείστε να μεταφέρετε το υπόλοιπο άλλων τηλεφωνικών γραμμών στον ίδιο λογαριασμό χωρίς τη δική μου συγκατάθεση;
Γ) Με ποία δικαιολογία δεν έχει γίνει εκκαθάριση της αίτησής μου για πίστωση τα τελευταία δύο έτη; Μήπως επειδή προτεραιότητα της εταιρίας σας είναι η είσπραξη των οφειλών προς αυτή (προβαίνοντας πρακτικά σε εκβιασμό φράσσοντας τη γραμμή), αφήνοντας σε τελευταία μοίρα τις δικές σας υποχρεώσεις προς τους πελάτες σας;
Δ) Πώς είναι δυνατόν να χρεώνετε υπόλοιπο σε έναν τηλεφωνικό αριθμό ο οποίος ουδέποτε εξυπηρετείτο από την εταιρία σας; Σε κάθε περίπτωση μήπως σκοπεύετε να μεταφέρετε στο συγκεκριμένο λογαριασμό και τυχούσες οφειλές σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες (ΔΕΗ, ΕΥΔΑΠ κλπ.);

Επίσης σας καλώ να άρετε άμεσα τη φραγή στον τηλεφωνικό αριθμό 21049...587 καθώς και να προβείτε σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τη μεταφορά της συγκεκριμένης γραμμής στον πάροχο που έχω εξουσιοδοτήσει. Σημειώνω ότι ο συγκεκριμένος αριθμός λειτουργεί ως φαξ στην ατομική μου επιχείρηση (λογιστικό γραφείο & ασφαλιστικό πρακτορείο) και κάθε μέρα που περνάει χωρίς να λειτουργεί προκύπτουν διαφυγόντα κέρδη τα οποία και σκοπεύω να διεκδικήσω στη συνέχεια δια της δικαστικής οδού. Αναμένω την απάντησή σας εντός τριών εργασίμων ημερών. Σε διαφορετική περίπτωση θα απευθυνθώ σε όλες τις αρμόδιες υπηρεσίες (γενική γραμματεία καταναλωτή, αρμόδια δικαστήρια κλπ.)

Κορυδαλλός, 8/11/2010
Φυσικά τα στοιχεία μου είναι στη διάθεσή σας αφού τόσο η επικοινωνία με την ίδια την εταιρία, όσο και η καταγγελία στη Γ.Γ.Κ. ήταν επώνυμες.
πηγή: tromaktiko