11.2.19

Εδώ Κορυδαλλός, κράξιμο για την παράταξη, θυμός για τη σύμπραξη Μελά - Κασιμάτη.

Εκτος απο προσωπικη υπαρχει και η πολιτικη αξιοπρέπεια, η πολιτικη ευθιξία και η πολιτικη ηθικη.
Προσπαθησα μεχρι και σήμερα να πορευτω με γνωμονα τις αρχες που μου εχει μεταλαμπαδευσει η οικογένεια μου.
Εχω μαθει να περπαταω κοιτωντας ψηλα και καταματα και οχι σκυβοντας ή χαμηλωνοντας τα ματια.
Δεν μπορω να δωσω την ευχαρίστηση πουθενα να πει καποιος πως ολοι ειμαστε ιδιοι.
Παρ'ολες τις πικριες που μπορει να εχω νοιωσει ή εισπραξει,οι οποιες κι αυτες στο πρόγραμμα ειναι, δεν τα παραταω τοσο ευκολα.
Ανεκαθεν προτιμουσα να λειτουργώ αυτονομα, ηθικα,ενστικτωδως, κυριως καθαρα και να μη μπαινω σε διαδικασιες συναλλαγων, με οποιοδήποτε ανταλλαγμα ή κοστος.
Δεν θα μπορουσα να απαρνηθω ουτε τις ιδεες μου, ουτε τα πιστεύω μου, ούτε τις αρχες της οικογενειας μου, μα ουτε και να πουλησω τις 350 περιπου (φανερους και οχι αυτους που μου αφαιρεσαν) ψηφους των δημοτων και δημοτισσων του Κορυδαλλου που με ειχαν πιστεψει, εμπιστευτει και τιμησει, επιβραβευοντας με.
Την πολιτικη και γενικα την Τ. Α., δεν την ειδα ως επάγγελμα.
Επαγγελμα εχω.
Την ειδα ως προσφορα για το καλο των συνδημοτων μας.
Οταν αποφασισα να θεσω εαυτον στις προηγουμενες αυτοδιοικητικες εκλογες, το εκανα απο μερακι και αγαπη,για την πολη που εχω μεγαλωσει και υπεραγαπω.
Πιστεψα πως ο αγωνας μας θα ηταν καθαρος και τιμιος και πως δεν θα υποτασσομασταν πουθενα.
Ημουν απο τα πρωτα στελεχη της παραταξης "ΕΔΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ", με υποψηφιο Δημαρχο τοτε, τον Γιαννη το Μελα.
Στη συνειδηση του κοσμου και με τη στηριξη του, αν και κατεβαινα πρωτη φορα στον εκλογικο στιβο, και αν και αμαθη σε ολο αυτο, καταφερα να εκλεγω 13η στην 25/αδα(3η ημουν, αλλα κατεληξα 13η)...
Ο αγωνας μας τοτε ηταν και παλι απεναντι στον απερχομενο Δημαρχο, Στ. Κασιματη.
Πολλοι και πολλες παραμειναμε σταθεροι και ειπαμε οχι, εφ'οσον δε θελαμε να συμπορευτουμε μαζι του ή να ειμαστε στο ψηφοδελτιο του.
Δεν καλεστηκαμε ομως ως Δημοτικη ομαδα, ως οφειλε ο επικεφαλης μας, ουτως ωστε να παρθει μια συλλογικη αποφαση.
Δεν εχει βέβαια καμμια απολυτως σημασια.. Πλεον..
Ελευθερη βουληση υπαρχει και ο καθ' ενας πορευεται με γνωμονα τις αρχες, τα πιστευω του και τα θελω του.
Διαχωρισα τη θεση μου πριν πολυ καιρο.
Αυτονοητο ειναι πως για τις επερχομενες βουλευτικες, περιφερειακες και για την ευρωβουλη εκλογες, θα ειμαι εδω παρούσα, στηριζοντας και παραμενοντας στο κομμα μας το ΣΥΡΙΖΑ.
Για να μην επανελθουν οι δεινοσαυροι της πολιτικης ζωης αυτου του τοπου που τον ρημαξαν.
Για τις αυτοδιοικητικες ομως στο Δημο μου, στον Κορυδαλλό, οι οποιες αποφασεις μου, θα ανακοινωθουν στο αμεσως προσεχες διαστημα.
Γιατι δε συμφωνω με την επιλογη στο προσωπο του απερχομενου Δημαρχου.
Αλλωστε και το 2014 απεναντι του ειχα κατεβει.
Δε γινεται ξαφνικα το 2019 να αλλαξω τις θεσεις που ειχα διαχρονικα και να συμπορευτω μαζι του.
Το αφηνω αυτο να το πραξουν αλλοι/ες.
Αν εφτασα κοντα στα 50 μου για να χαρακτηριστω μια απο τα ιδια, δε μπορω, αλλα ουτε και θελω να το κανω, σεβομενη πρωτιστως τον εαυτο μου και τη συνεπεια του λογου μου.
Συνεπως η αποφαση μου αυτη εχει να κανει, πως επιλεγω να ειμαι με εκεινους και εκεινες, που εκπεμπουμε στην ιδια συχνοτητα..
Η οποια υπαγορεύει πως βλεπουμε μαζι τα παραγματα απο την ιδια οπτικη γωνια.
Της ανιδιοτελους προσφορας και οχι της υποταγης, του συμβιβασμου ή ακομη και της συναλλαγης-ανταλλαγης, κοντρα στη συνειδηση μου.
Αν θελω να προσφερω στους συνδημοτες μου μπορω να το κανω και απ'οπου κρινω ή κρινουν πως ειμαι χρησιμη.
Οσοι με ξερουν, γνωριζουν και πως λειτουργω.
Για λογους αυτοδιοικητικους και πολιτικους, τασσομαι κατά της συνεργασίας με την απερχομενη διοίκηση του νυν Δημαρχου.
Δεν εχω καποιο προσωπικο προβλημα μαζι του.
Ούτε σε προσωπικό επίπεδο με το Γιάννη το Μελά.
Θα ηταν μεγαλη ασεβεια τοσο προς τους συνδημοτες που μας ειχαν επιλεξει τοτε για τις θεσεις μας, επιβραβευοντας μας με ποσοστο 24% και οι οποιοι ειχαν πιστεψει το αφηγημα μας, οσο και για εμας προσωπικα που ειχαμε επιλεξει να κατελθουμε υποψηφιοι.
Πολιτικο και ηθικο ειναι το θεμα.
Εν κατακλειδι, παραμενω στις επαλξεις του αγωνα στηριζοντας την κυβερνηση μας και τον προεδρο μας, Αλέξη Τσιπρα και φυσικα παραμενω στις ταξεις της Ανοικτής Δημοτικης Κινησης, "ΠΆΜΕ ΑΛΛΙΩΣ",της μονης κινησης, με αριστερο, ριζοσπαστικο, δημοκρατικο προσημο και η οποια με την 13/χρονη ανιδιοτελη προσφορα της, εχει προσφερει τα μεγιστα, στα τοπικα δρωμενα της πολης μας.
Συμμετεχω στα κοινα παρα πολλα χρονια.
Ειναι η πρωτη φορα που ειμαι τοσο βεβαιη οτι κανω το σωστο.
Αλλωστε δεν ειμαι υπερμαχη του Βοναπαρτισμου και επειδη το οποιοδήποτε προσωπικο ή πολιτικο κοστος δεν το λαμβανω υπ'οψιν μου, καταθετω την αποψη μου φανερα και οχι εν κρυπτω.
ΥΓ 1):Εμενα προσωπικα, αν και εφ' οσον μπορειτε, "χτυπηστε με"..
Μπορω να αντιμετωπισω τα παντα..
Ομως τα ατομα της οικογένειας μου, οχι μονο δε θα σας το επιτρεψω, αλλα θα με βρείτε μπροστα σας... (ξερετε εσεις, το ειχατε κανει και το 2014...)
ΥΓ 2): Θα παρακαλεσω να διαχωριστει η θεση μας και να ειπωθουν τα ονοματα, οσων ακολουθουν την παραταξη "ΕΔΩ ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ, στη συμπραξη με τη Διοικηση Κασιματη..
Διοτι ως παραταξη δεν ακολουθουμε ολοι και ολες,καθως επισης πως δεν μπορουμε να απολογουμαστε εμεις, για τις αποφασεις αλλων, χωρις εμας, και οι οποιεσδηποτε υπονοιες και ασαφειες σχετικα με τα δικα μας ονοματεπωνυμα, να λαβουν τελος.