Ο Υπουργός μας κ. Στουρνάρας τον περασμένο μήνα δήλωνε στη Βουλή σύμφωνα με "ΤΟ ΒΗΜΑ" της 21ης Δεκεμβρίου 2012 πως "Εντός των στόχων του προϋπολογισμού κινούνται τα έσοδα από τον ειδικό φόρο κατανάλωσης ενεργειακών προϊόντων" (δηλαδή το πετρελαίο).
ΔΕΚΑ μόλις μέρες μετά την 31 Δεκεμβρίου 2012 ανακοινώθηκε πως μόνο δύο στους δέκα καταναλωτές κατάφεραν να προμηθευτούν πετρέλαιο θέρμανσης φέτος το χειμώνα, εξαιτίας της πολύ υψηλής τιμής του καυσίμου και σύμφωνα με δημοσίευμα της “Ημερησίας”, μέχρι σήμερα οι πωλήσεις πετρελαίου εμφανίζονται μειωμένες έως 75% σε σχέση με πέρυσι, από 1 δισ. λίτρα σε 250 εκατ. λίτρα μόλις!!!
Τέλικά τι είναι αυτό που πραγματικά συμβαίνει;
Πάρα πολλοί και μάλιστα γνωρίζοντες μιλούν πως άνοιξαν παράθυρο στο λαθρεμπόριο ναυτιλιακού πετρελαίου με συνεχή κρούσματα νοθευμένων (αυξημένα θιεώδη που έχει το ναυτιλιακό πετρέλαιο) καυσίμων ακόμη και τσο στρατό!!!
Ο κύριος Στουρνάρας οφείλει να δημοσιεύσει, πέρα πολλών άλλων, την περσινή ατίστοιχη κατανάλωση (πώληση) ναυτιλιακού πετρελαίου και την φετεινή ωστέ να δούμε αν η κυκλοφορία του καυσίμου ακολούθησε την συρίκνωση των δρομολογίων της ακτοπλοίας και την μεγάλη μείωση στις ταχύτητες των επιβατηγών.
ή αν σε αντίθεση με την αγορά του και τους φυσιολογικούς κανόνες που την διέπουν κατά έναν πολύ μυστήριο και περίεργο τρόπο το αφορολόγητο πετρέλαιο των εφοπλιστών παρουσίασε αύξηση στις πωλήσεις του;
Συγκεκριμένα συγκεκριμένα καινούργια επιβατηγά πλοία ταξιδεύουν με 16νμ αντί τα 22 και 25 που ταξίδευαν κανονικά...