21.9.10

υποψήφιος Δήμαρχος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη κ. Κούλης Βρεττάκος

Ο υποψήφιος Δήμαρχος Νίκαιας-Αγ.Ι.Ρέντη κ. Κούλης Βρεττάκος συνεχίζει τις του μαζί με την δημοτική του ομάδα στις γειτονιές τις λαϊκές και τα μαγαζιά της Νίκαιας – Αγ.Ι.Ρέντη.
Με αφορμή τις περιοδείες του ο κ. Βρεττάκος έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Συνεχίζουμε την εξόρμηση που κάνουμε στην κοινωνία. Ο κόσμος αγκαλιάζει την προσπάθεια μας και τα μηνύματα είναι θετικά.

Η προσπάθεια αυτή μετατρέπεται σε κίνημα απέναντι στα κατεστημένα της περιοχής μας
που προέρχονται από όλους τους πολιτικούς χώρους ακόμα και από τον δικό μου.
Ο κόσμος σήμερα απαιτεί ανανέωση, βαρέθηκε τους επαγγελματίες Δημάρχους και
Δημοτικούς Συμβούλους, αγανάκτησε από τα ψέματα.

Θέλει να τον κοιτάξεις στα μάτια και να του πεις την αλήθεια.

Εμείς υπηρετούμε την ανανέωση και γυρνάμε την πλάτη στο χθες.

Δεν μένουμε στα λόγια, αυτή την ανανέωση την κάνουμε πράξη.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθεί το μεγαλύτερο κομμάτι του ψηφοδελτίου μας, ένα
ψηφοδέλτιο ανατρεπτικό, ανανεωμένο με ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρώματα και
από όλες τις ηλικίες.

Ενεργοί Πολίτες που ενώνουν την φωνή τους μαζί μου και απαιτούμε εδώ και τώρα αλλαγή.

Αυτή την φωνή των ανθρώπων που ζητάνε αλλαγή την βρίσκω παντού γύρο μου στις
περιοδείες που κάνω, έχω στόχο να περπατήσω σε όλες τις γειτονιές της Νίκαιας και
του Αγ. Ι. Ρέντη να μιλήσω για τα προβλήματα, να ακούσω τον κόσμο να αναλύσω το σχέδιο που έχουμε για τον δήμο.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους πολίτες για την δύναμη που μου δίνουν να συνεχίσω,
είναι πραγματικά συγκινητική η ανταπόκριση τους»