23.5.14

Και πάνω που έλεγα πως όλα τα έχω δει και τα έχω ακούσει για τον Κορυδαλλό, ήρθε ένα δημοσίευμα να με πείσει για το αντίθετο...

"Σικάγο", λέει, έγινε ο Κορυδαλλός... Το δημοσίευμα μιλάει για την δολοφονία του 31χρονου στην πλατεία Ελευθερίας ή μάλλον, για να είμαστε πιο ακριβείς, δεν μιλάει γιαυτό, αλλά ψάχνει να βρει τα αίτια που οδήγησαν σε αυτή την δολοφονία.. Και ποια είναι αυτά τα αίτια; Μα φυσικά, το ότι η πόλη μας έχει μετατραπεί σε ''διασκεδασούπολη'' τα τελευταία χρόνια με ευθύνη του δημάρχου! Κι ότι αυτή η ''μετατροπή'' καλλιεργεί κατά κάποιον τρόπο την εγκληματικότητα..

Ο λόγος που μπαίνω στην διαδικασία να σχολιάσω αυτό το αστείο δημοσίευμα- κόντρα στις αρχές του ιστολογίου μου- είναι γιατί προσωπικά, ως πολίτη αυτής της πόλης αλλά και ως άνθρωπο με ενόχλησε.

Με ενόχλησε που χαρακτηρίστηκε η πόλη μου ως ''Σικάγο" και "διασκεδασούπολη" όταν ξέρω από πρώτο χέρι πως ο Κορυδαλλός έχει κι ένα άλλο πρόσωπο, που εν όψι των εκλογών έχει ξεχαστεί.. Τον πολιτισμό του. Τις θεατρικές ομάδες του. Τους ζωγράφους του, τους συγγραφείς του, τους ανθρώπους που δίνουν και την ζωή τους για να υπερασπιστούν την τέχνη και την πολιτιστική κληρονομιά της χώρας και παρόλο που μένουν σε μια περιοχή χαρακτηρισμένη αρνητικά από πολλούς λόγω των φυλακών, εκείνοι προχωρούν και διαπρέπουν δηλώνοντας περήφανα πως προέρχονται από τον Κορυδαλλό.

Εντάξει, κατανοώ πως το συγκεκριμένο άρθρο δημιουργήθηκε για να χτυπηθεί ο δήμαρχος, στο βωμό ενός προεκλογικού αιματοκυλίσματος, αλλά στην πραγματικότητα δεν θίγεται εκείνος αλλά όλοι εμείς οι απλοί Κορυδαλλιώτες. Ειδικά όταν κάποιοι από εμάς τους απλούς πολίτες κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για να διαφημίσουμε την πόλη μας, να την κάνουμε να ακουστεί προς τα έξω και για άλλους λόγους, και για άλλα πράγματα πιο σημαντικά από τις καφετέριες του και τα νυχτερινά μαγαζιά του. Όμως για να βάζουμε τα πράγματα στην θέση τους, επειδή δεν είμαι μικρό κορίτσι και θυμάμαι τον Κορυδαλλό και πριν από δέκα χρόνια και πριν από είκοσι, θα ήθελα να θυμίσω στους συμπολίτες μου πως από τα νυχτερινά μαγαζιά της πλατείας που μεσουρανούσαν κάποτε... έχουν μείνει τα μισά!... Για να μην αναφέρω πως η Aurora που κάποτε είχε χαρακτηριστεί ως "νυχτερινό μαγαζί (έλεος)... σήμερα είναι Public! Τέλος πάντων δεν έχω διάθεση να υπερασπιστώ ούτε την πλατεία, ούτε τον δήμαρχο (δεν είναι ο στόχος αυτού του blog και το ξέρετε), εκείνο που ενοχλεί εμένα προσωπικά είναι να βγαίνει μια εικόνα της πόλης προς τα έξω που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Είμαι περήφανη για την πόλη μου και θέλω να συνεχίσω να είμαι.

Δεύτερον, με ενόχλησε ως άνθρωπο και ως μητέρα. Γιατί δεν μπορεί ένας φόνος να γίνεται εργαλείο κανενός προεκλογικού αγώνα. Όταν ένας άνθρωπος χάνει την ζωή του με τόσο σκληρό τρόπο, το να τρίβεις τα χέρια σου από ικανοποίηση σκεπτόμενος πόσο πολύ θα σε εξυπηρετήσει αυτή η είδηση για να περάσεις τα μηνύματα σου είναι το λιγότερο ... (το πολύ λιγότερο).. άσχημο! Μια μητέρα έχασε το παιδί της, ένας νέος άνθρωπος έχασε την ζωή του.. Λίγος σεβασμός δεν θα έβλαπτε.

Είπαμε, να κάνετε την ενημέρωση, να κάνετε τον προεκλογικό σας αγώνα αλλά τουλάχιστον να τα κάνετε με ήθος και ποιότητα. Μην προσβάλετε εμάς τους δημότες Μην μας κάνετε να νιώθουμε ντροπή για τον Κορυδαλλό... Είναι άδικο!

Να έχετε όλοι μια υπέροχη μέρα...

Και να σκέφτεστε! από το love korydallos